Monday, August 29, 2011

YeaYYYY !! eSoK RaYa.

assalammualaikum.

dikesempatan ini aku nak  mengucapkan selamat hari raya dan aku minta maaf kalo ade yang terasa hati dengan aku. terutama yang mengenali diri aku ni. yela, kita manusia sentiasa melalukan kesalahan.



okey,aku rasa sapa-sapa yang lepas tengok pengumuman raya teros meloncat kegembiraan kan2, yela raya sapa yang tak seronok kan.


TAPI, raya-raya juga KEMERDEKAAN NEGARA kita yang ke 54 jangan dilupakan. ni pikir pasal raya, merdeka langsung angpa tak ingat.
cuba korang tengok bape ramai yang kibarkan jalur gemilang.
nasib baik umah aku pasang bendera. hahahaha !


* bagus iklan ni. merangkumi untuk  raya dan merdeka.

okey, yang balik kampung sila la berhati-hati di jalan raya. kalo penat berehatla dulu. PANDU CERMAT JIWA SELAMAT ! :)

bagi budak-budak dan remaja jangan main mercun, kalo korang taknak raya mainla mercun ok !.


*kalo nak main mercun sangat main mercun bawang @ mercun pop-pop ea.


2 comments:

  1. amboi..
    excitednye nak beraya..
    huhu~
    selamat hari raya..

    ReplyDelete
  2. hehehe, biase le. selamat hari raya jugak. :)

    ReplyDelete