Wednesday, August 24, 2011

BaNYaK KeBaiKaNNYa

assalammualaikum..

disebabkan aku tak leh tido lagi dan de masa aku pun merepekla kat blog aku ni.
silap-silap, bukan takleh tido ! memang aku tak tido seharian ni.
pada entry yang ini aku de cite sikit pasal aku rasa susah nak wat case study akaun tu kan.
memang serius aku rasa susah !.aku wat sampai rasa tak cukup rehat. 
aku tak tido pun sebab nak siapkan report tok submit arini !
dalam bentuk excel. peh ! memang aku dah lupe excel ni dan aku wat tu pun main ikot dan aku jer.
hahahaha !
 aku rasa cam buat sorang-sorang jer. memang aku wat excel tu sorang-sorang tapi takpela.
banyak jugak kebaikannyer..
aku dapat ingat balik camne nak wat manufacturing account,
cash flow statement,budget-budget,camne nak gune excel.
yela, sebelum ini aku mengaku yang aku belaja hanya untuk pas exam. 
hehehehe !.
tapi rasa menyesal wat camtu, tapi pe leh wat benda dah lepas.
jadi ngan adanya case study ni dapat la aku refresh benda-benda yang aku dah belaja tapi aku lupa.
masa nak wat case study ni rasa nak giler jer wat
tanye lecture tu tanye lecture ni.
tengok nota tu tengok nota ni
kertas-kertas memang berselerak giler la.
tapi, akhirnya selesai jugak group aku wat case study ni tapi audit dan tax kitaorang wat lepas raya.
walaupun format de yang salah jalan kira tak betol
tapi aku puas ati
sebab sedikit sebanyak aku dah ingat pasal akaun-akaun semester yang lepas-lepas tu.
dan aku rasa bangga pada diri aku.!
hehehe, poyo je kn.




p/s: maaf, ayat cam tunggang langgang lagi. dalam proses belajar lagi.

No comments:

Post a Comment