Friday, August 19, 2011

aKu ' SuKa ' LePaK KaT KoLeJ

assalammualaikum.

okey, pada entry kali ni aku nak cite ape yang berlaku sepanjang minggu ni.
minggu ni aku rasa letih sangat, yela dengan puasa nya, dengan panas teriknya.
kalo korang nak tau kat kuantan ni panas terik sangat.
walaupun aku paki baju kurung terasa bahangnya tau.

aku tak tau nape minggu ni aku gi kolej cam saje-saje je.
kalo kolej aku tu dekat dengan hostel takpe la jugak
bayangkan datang kolej, dok kat library, bace paper, gosip-gosip, dengar lagu.
nak study takde mood.

kelas pun cume sejam lebih jer. tapi kena dok lame giler kat kolej tu cam aku pekerja tetap je kat library tu.
dah la isnin kelas batal
selasa cume kelas audit dan bincang case study
kamis bincang case study jugak
jumaat patotnyer kelas audit tapi ramai yang tak datang pulak dan siapkan case study lagi.
dengan aku tunggu kawan-kawan aku sebab siapkan case study FAR 360.
tu belom lagi bila diaorang datang lambat
belom lagi yang tak datang langsung
wat keje cam tak wat keje.
peh !! memang hangin aku satu badan.
tapi aku sabo jela.
sebab aku jenis tak suka sound-sound orang kan.
jadi aku senyapkan jela.
seminggu ni menghadap case study yang belom siap-siap lagi !

* sesungguhnya bulan puasa ni banyak dugaan nya.


* tengok baca paper pun aku rasa nak tido.

p/s : aku tak sabar nak tunggu 30sept ni !.

4 comments:

  1. kah3...betol lahh..
    mcm nak tetido daaa

    ReplyDelete
  2. hahaha, tau xpe.
    mngkin sbb mse ni ngh kelip mata kot.
    2 yg nmpk nk tido..

    ReplyDelete
  3. hehehe, mne de awk. tipuu je tau. :P

    ReplyDelete