Saturday, July 23, 2011

MaMee MoNSTeR


ade kisah di sebalik iklan mamee monster ni. masa tu anak buah aku danial beli jajan mamee ni la kan.
pstu aku pun dok nyanyi la lagu mamee monster tu.

CB : renyuk, kocok, makan... renyuk, kocok, makan.. *ngan yakinnyer aku nyanyi.

Danial : Cik Ayu, cik ayu salah nyanyi la. !

CB : mane de, btolla..*thap keyakinan aku tinggi masa ni.

Danial : salah la !! kan renyuk, goncang, makan.

CB : yeke ?? danial yang salah ni. cik ayu selalu dengar kat tv camtu.

Danial : hish ! cik ayu ni.. kita selalu dengar renyuk, goncang, makan la. !

CB : woooo !! relax-II, jgan marah.. nnt kita tengok iklannyer balik ea.. *malas nak gaduh ngn budak drjah3.

Danial : ok-II, kalo cik ayu kalah kena bagi kita duit. *budak-II sekarang mata duitan tol.


cis ! sekali memang aku yang salah. tak pasal-II kena bg anak buah aku tu rm2. wlaupun rm2 ia ttap berharga bg aku. hahaha !



ni la anak buah yang aku baru de sekarang 

DANIAL ISKANDAR BIN ROSZAIDY 

nampak je kecik tapi dah darjah3 tau.
*dahla kau selalu pau duit cik ayu ko ni. pstu main bet-II ngan aku plak. melayang duit aku :(

P/S : LAIN KALI JANGAN OVER CONFIDENT YE :)

No comments:

Post a Comment