Saturday, July 23, 2011

BuDaK CoMeL

aku bukan nak cite pasal aku.
aku tau aku comel..(^_^)
ayat perasan tol. hahahaha !
*krang aku de kne kutuk ngan korang plak.
yela, korang  lagi comel dari aku
tapi,
kalo korang comel de yang lg comel tau :)
budak umo setahun lebih mesti la comel kan.


mase ni tak bape comel.

nak tengok yang lagi comel tak ?
korang nak ke taknak ke kena tengok jugak.
hahahaha !




 ha ! comel kan. budak ni mmg suke wat muka.

budak kat atas tu nama DANIAL
  *sme nama ngan ank buah aku
danial ni sepupu pada encik pakwe
tiap-II kali aku datang umah encik pakwe mesti danial ada
biasela umah sebelah-II je.
comel mmg comEl
TAPI,
danial ni takot ngan aku.
aku pun taktau nape.
mesti danial tercabar sebab de yang lg comel dari dia kot
hahahaha !
bila aku nak dukung dia mesti nangis.
tapi, bila encik pakwe dukung tak plak nangis
diskriminasi tol !
bila nak tangkap gmbar danial je mesti dia pandang tempat len.
gambar yang kat atas tu encik pakwe yang tangkap.


tengok ! kan dah cakap.

TAPI !
de jugak gambar yang danial betol-II pandang aku dan senyum kat aku.
happy tu !


 tak bape nak senyum la.


tengok relax je muka dia bila ngan encik pakwe.
grrrr ~~ GERAM !
*dah macam bapak orang je encik pakwe ni.



sila jangan tengok muka encik pakwe yang tak ensem tu.
hahaha !
*encik pakwe tak bape sihat masa nie.
tengok ape yang de dalam sweater encik pakwe tu.

P/S: DANIAL PANGGIL ENCIK PAKWE BUKAN ABANG AMIN TAPI MAMA. HAHAHA ! PADAN MUKA ENCIK PAKWE.

No comments:

Post a Comment