Tuesday, November 15, 2011

SeLaMaT HaRi LaHiR !

happy birthday ecards Happy Birthday Ecards Collection

entry ni mungkin lambat sehari.
14 november 2011 
adalah hari lahir arang yang ke 22 !!
eh !, silap-silap. encik pakwe. sekarang aku panggil encik pakwe arang sebab dia panggil aku belon !
tua dah encik pakwe.
hari jadi encik pakwe tahun ni tak dapat aku nak sambut sebab aku kerja.
huhuhu !
tapi tak pela nanti encik pakwe nak datang bandar tenggara jadi lehla sambut.
nak belikan hadiah dan nak poskan pun aku tak de masa. 
sibuk kerja, padahal kerja kilang jer.
encik pakwe pun tak kisah kalau tak dapat hadiah.
jadi takyah bagi la kan..kan..kan..

masa hari jadi encik pakwe masa itu la dia kena demam terukk !
siap kena masuk air, kena inject..
biasa la encik pakwe tu sebulan 3,4 kali demam.
ni pun tak baik lagi. makin teruk adalah.
aku telefon larat tak larat je nak cakap.

Muhammad Amin bin Zulkifli,

selamat hari lahir yang ke 22 !
semoga panjang umur
murah rezeki
ditetapkan iman
jadi anak yang soleh
semoga cepat sembuh
dannn
semoga hubungan kita berkekalan.
saya sayang awak !!

 cuma ini jela yang leh aku bagi untuk encik pakwe buat semantara waktu sebab tak de masa nak belikan hadiah

No comments:

Post a Comment