Monday, June 27, 2011

PeNeMaN TiDuRKu..!

mungkin bagi orang lain
kalo tido ngan terlampau banyak bantal mungkin merimaskan
tapi, bagi saya langsung tak merimaskan
bahkan, watkan saya lagi selesa tidur
biasela orang kuat tido  tak kisah langsung psal selesa ke tak ..hahaha!
yela, saya ni agak penakut cikit
jadi ngan adanya banyak bantal wat saya rasa selamat cikit


si busuk @ si penutup

sebab saya bagi name tu kerana ia busuk ...hahaha! takde la saya selalu basuh dan sembur febreze tau..sebab sebenarnya dia peneman saya sejak saya dok hostel (form 4) dan abah selalu cakap tu bantal busuk saya..bantal tu jugak saya wat tok tutup muka bila tido ..yela, dahla gelap kot2 t'nampak pape leh teros tutup muka..kan..kan..kan..

si tangan 

saya sayang kat si tangan nie tau ..ni pemberian roomate waly dan saza masa akhir sem ..si tangan ni saya selalu wat sepak orang ..hahahhaa!!jahat sungguh kan ..tapi saya takdela jahat begitu...si tangan nie bila tido saya letak kat perut tok mengelakkan perut buncit ya ..
korang try la wat cnfrm kempis tp kalo tak kempis jangan slahkan saya ea slahkan bantal 2.

si cit

korang mesti tkejot tengok mata dia kan..saya kalo bangun pagi je mesti terkjot ngan mata si cit ni tapi ia leh watkan saya tersenyum pagi2 bila tengok senyuman dia..si cit ni dia de kembar tapi kembarnya pada encik pakwe la..yang kembar dia nama si mok..

   si panjang

bantal ni pun pemberian roomate saya nady dan sida sempena besday saya..salah satu sebab diaorang bagi bantal ni kerana doraemon tu bulat cam saya ..hahahaha!
 
pooh

sebenarnya saya beli pooh ni tok menggantikan si busuk tu...tapi taklehla kecian plak kt si busuk tu..jadi pooh ni kalo tido saya letakkan kat tepi jer..


combi dan adik dia

combi tu encik pakwe yang bagi sempena besday saya ..hehehe! combi tu la yang selalu saya peluk bila tido..kadang2 bila dah ganas sangat tido selalu saya peluk combi tu terbalik kakinya kat muka saya..saya sangat2 sayang tau kat combi ni..kalo bosan2 saya selalu belai dan main2 ngan dia..^_^
adik combi tu bukan encik pakwe bagi tau..tapi saza dan waly bagi tanda minta maaf sebab diaorg lupe nak belikan ole2 ari genting..hahahahaha!
lupe plak nak cakap combi tu ayun yang bagi nama..sampai sekarang ia lekat ngan nama tu..

bantal2 yang tersusun rapi tapi bila tido confirm sume tunggang terbalik..hahahaha!!

thanks sudi baca entry saya kali nie..sori kalo korang entry ni annoying..:)

4 comments:

  1. hehe.. mmg sme la.. tdow bntal byk best..tp sy xde bntal ttap..nama pn xbg..asal ade jew..bedal..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha, tau xpe. sy de nme sbb. sje bg nme :D

    ReplyDelete